.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Tuesday, January 5, 2016

unetud ööd, kus õnne otsid#mulonkõrini

Mul on külmavärinad, kuigi need on vist külmast...mu jalg suriseb ja seda liigutada on valus. Mu jalg on just kui mina ise. Ma istusin, naersin, rääkisin...nüüd laman, nutan ja vaikin. Meenus asi mis ei oleks tohtinud meenuda. Tekkis tunne mis ei oleks tohtinud tekkida. Voolavad pisarad mis ei tohiks voolata. Preagu lihtsat läheks elu mõtet taga ajama "Tsau pakaa" on sõnad mis tuleks üle huulte kiiresti, kuid raha on vähe ja vaid ajas saan lennata. Jalad on surnud ja tõusta ei saa, see ongi põhjus miks järgmise peatükini roomama pean. Kunagi ehk jõuan oma kurbusest välja, kuigi välja küll minna ei taha, see külm seal võtab rajalt maha. Ma parem tõusen, sest niigi paljud langevad ja ma pole üks paljudest, olen eriline.
Ma ei ole hull, lihtsalt vihkan sinu ja ka kõigi teiste valesid. Mul on kõrini kuidas vaatad mulle näkku ja naeratad, kuid tegelikult valetad. Mul kõrini, et peod lõpevad paljude jaoks laua all ja mina pean nende lapsehoidja olema. Ma võiks ju minna ja nad kuskile välja surema jätta, aga nii ju ei saa. Ma ei suuda neid jätta. Mul on kõrini sellest, kuidas kõik populaarne on vale ja vale on populaarne. Mind häirivad ka suitsetavad alakad, kel "pole elu". Ma olen väsinud nägemast, kuidas sõpruse eest makstakse alkemaksu. Sõpru ei saa osta, aga tutvusi saab. Tegelikult see viinapudel noore neiu käes, see pole lahe, see on hale. Alkohol ongi hale, aga meie jaoks, noorte jaoks on see lahe. See teeb su õnnelikuks, vähemalt korraks. Mõnel on hommikul mälukas, keegi otsib ämbrit kuhu kettida. Tavaline hommik ju.
Mul on sellest kõrini, ma ei viitsi enam. Ma ei taha näha neid "häid sõpru" kes ongi semud vaid joobes peaga või kui sul on pleissi pakkuda. Mina astun sellest geishist välja. Ma ei viitsi enam pinguta asjade ja inimeste nimel kelle jaoks ma pole oluline. Mul kõrini tähelepanust, mille pälvin vaid asjadest mis on minu jaoks saast. Aeg on mõelda tulevikule ja "päris" elule. Aega on midagi muuta ja teha kõik selleks, et tulevik ilusamaks muuta.
Probleemsed noored on kui pagulased (mitte midagi isikliku), nad rändavad sisse massides tekitades kaoseid. Üks hetk nad ühinevad väites, et vaid neil on õigus. Sina, mina, tema, meie, teie, nemad, noor kes sa oled, sa tead ju isegi, et see on vale. Sama hästi sa tead ka, et keegi teine peale sinu ei saa seda muuta. Need alkoholi  või "Ei tubakale" reklaamid, olgem ausad ühtegi noort ei huvita need, sest meie moto on "Teen mis tahad, sa ole vait".
Keegi ei saa meid muuta, keegi ei saa sind muuta. Need "tädikesed" ja "onuksed" võivad ju üritada ja sind igale poole suunata, aga otsuse teed sina. See on sinu elu, see on minu elu. Kelle jaoks ei oleks lahe koju saabuda hommikul kell 5 ja rääkida sõpradele oi mis ma kõike tegin, aga sa ei räägi ju seda vaid sõpradele, ka kõik teised kuulevad, vahest on ka seinadel kõrvad.
Mõtle ajudega enne kui suu avad, pane mõistus tööle enne kui midagi teed. Kus on tegijaid seal on ka koputajaid.


I'm fed up

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...