.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, January 11, 2016

Ma ei tohtinud sinna minna...

Nüüd on löpp ja millegil uuel pole algust. Nüüd on vaid valu ja kurbus. Alles on jäänud vaid viha ja veel suurem põlgamine. Tahate alkoholi maailmast kustutada, kuhu ma oma alkirja pean panema?

Mul on kopp ees noortest kes ütlevad, et see alko on lamp värk. See teeb ainult halba, tekitab önnetusi ja paneb söpru ratastooli ning kooma. See ajab ainult lapsevanemaid nutma ja hirmule. Kunagi ei tea kus su laps on ja kas ta valetab. Kui ma ütlen et löpetage see pull ära siis palun tehkegi nii. Alkohol on pöhjusega 18+...purjuspeaga juhtimine on asja pärast keelatud. Ilma lubadeta ei tohi söita ja neid mente ON VAJA. Kui te endast ei hooli, siis hoolige oma söpradest. Mina hoolin küll neist kõigist väga...Ma armastan igat ruut millimeetrit nendes jobukates! Seadused on põhjusega...öeldakse küll, et "Reeglid on selleks, et neid rikkuda" aga ärge ajage end sellega hauda. Palun möelge ennem... Mul käivad külmavärinad üle keha, paanika kogub suuremat jöudu iga sekundiga. Mu keha muutub aina külmemaks ja aju mötleb üle. "Miks..."
Mul nii valus, ma ei suuda hingata...kell on 2öösel, aga ma nutan ja mõtlen...miks ma ei saa olla haiglas teiega? Miks ma ei vöi palati ukse taga teid oodata? Miks mind ei lastud palatisse sisse?
Ma raiskasin oma viimase raha, et teid näha, kuid minu jaoks polnud see raiskamine ja sittagi see auto mis mahakandmisele läheb.Ms tahan vaid teile öelda ja ütlen ka "Ma armastan teid💚"Ma tegin köik selleks, et haiglasse kiiresti jöuda. Kuid mind ei lasta palatisse. Ma ei saa minna operatsioonisaali ukse taha... Ma ei vöi naha oma kallimaid söpru...Nad ei olnud ainult joomakaaslased, kuid olid ka seda...Ma armastan neid kui oma perekonda. Ma ei suuda taluda, et ma pole nendega seal...Armastage oma söpru ja olge nende jaoks olemas! Pidage seadustest kinni! Köik saab korda...ma pole usklik, kuid ometigi ma palvetan nende eest. Mul on homme kool kuid ometigi ma ei uinu, see armastus teie vastu ei lase seda teha...Ma armastan teid, sest olete minu ja kõigi teiste armastust väärt! Armastan teid meie mälestuste ja tuleviku nimel! Armastan!

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...