.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, November 22, 2015

Kallis Kloun

Ma tean, et mängid mu silme ees head. Ma tean, et räägid mu seljataga paska. Aga tead mul on jumala pohhui. Sa ei vääri mind, pole kunagi väärinudki. Sa oled lihtsalt valelik kloun, kahepalgeline ahv. Arvad, et ma ei mõista mida toodad? Ma tean, et mind vihkad ja mul on sellest jumala pohhui. Jah kunagi sa suutsid mu nutma panna, aga nüüd ela oma elu kuradi kahepalgeline. Jätka samas vaimus, tee oma maine täis siis saan veel rohkem naerda. Ma olen juba praegu kõhtkõveras maas. Sa oled naljakam kui kloun. See, et nii hale oled paneb mu naerma. Sinust on saanud mu isiklik narr. See kuidas kuulen, et paska toodad, ei pane mind nutma, see paneb mu naerma. Ma imetlen sind, sa oled nii kuradima vahva. Jätka samas vaimus, ei tegelt ära tee, ma suren siis naerukätte. Su aeg on läbi, sa hävid. Sa oled vaid häbi, aga sa kloun ei saa sellest aru. Su aeg on otsas ja varsti sa  kadunud oledki. Mina ei kaota sind, su aega on lihtsalt läbi. Su puslet pole võimalik enam kokku panna. Sul on järel vaid häbi. Minu vihast sinu vastu on saanud armastus, sest nii vahvat tegelast ei saa ju vihata. Sa oled väike armas Vikerkaare-Jänku. Ei, ma ei mõnita sind. See kõik on lihtsalt nii kuradima tore teema. Kui ütlesin, et minuga ei huiijjja, hakkasid naerma. Mis see väike tüdruk ikka klounile teeb? Mul on midagi võimsat, mul on sõnad. Ma ei lahenda asju nagu sina, kuigi ka mul on rusikad. Ma ei raatsi olla nagu sina, ma ei puutu kloune, neist ei saa hiljem enam lahti. Arvad, et oskad kõike, su fantaasia on vist lõputu. Unista edasi, fantaseeri sa nagunii muud ei oska. Mulle meeldib su elumoto "Ole hale, ära saa endaga hakkama, ole narr, käitu nagu kloun, ma ei vaja head mainet" Hmmm mulle tundub, et sa saavutad elus palju. Sellise suhtumisega noor ja tegus inimene, see on kõik mida eluks vaja. Ära urise kloun, su haigus võib nii levida see on nagu katk nii, et hoia suu kinni. Ma sain küll sündides selle vastu vaktsiini, aga kunagi ju ei tea, Sest selle klouni haigusele pole veel ravi leitud. Või sa lihtsalt keeldud ravist? Ole hea, Kallis Narr palun tooda paska edasi. Palun huia veel. Mulle meeldib, kuidas sa end lolliks teed. Mulle meeldib, kuidas sa arvad, et su sõnad mõjutavad mind. Kallis kloun sa paned mu tundma kuulsana. Mul nii hea meel, et minust räägid, sa annad mulle põhjust olla tugev. Ma teen seda sinu pärast, sest kellele sa siis paska toodad, kui mind ei ole? Just sa vajad mind, mina vajan sind, koos oleme hea tiim. Sina saad jõudu, mina saan tahet, et olla tugev. Ole hea kloun, ära lõpeta!

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...