.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, April 15, 2017

Jumaldan sind

Üritades midagi kirja panna kustutan vaid oma ridu. Ma ei tea kuidas väljendada seda mida tunnen.
Vahest võtab see kõik mu hingetuks. Mõnikord kaotan selles segaduses oma hääle.
Vahest ma tahaksin lihtsalt nutta ja põgeneda selle eest mida sinu vastu tunnen.
Kuid see on võimatu...mida rohkem ma eemaldun seda raskemaks läheb mu samm.
Vahemaa suurenedes aeglustub süda ning tõuseb hinges kisa.

Ma ei tea kus olen või kuhu tahan minna.
Tean vaid üht ilma sinuta puudub mul tee,

puudub siht.

Need silmad ja see naerune suu, mis peidab tuhandeid probleeme.

Need õlad, mis kannavad kaasas tohutult rasket koormat, kuid iialgi ei murdu.

Su pehmed huuled ning veel pehmemad kallistused.

Suudlused, mida unustada on võimatu.


.....

Sa pole perfektne kuid just seda ma jumaldangi.




No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...