.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, May 18, 2015

Sel päeval mu oma vitsad mind surnuks peksidki...

Troonilt kukkunud

Kui ütlesid, et mind sinu jaoks ei ole
Ega saa ka olema
See pani mu mõtlema
Hakkasin vähem halbu asju ütlema

Tundsin end kui ilmaliid
Kes jookseb oma viimast teed
Olin segaduses
Südame põhjani solvunud

Arvasind, et olen kõik võimas
Võimas nagu kuninganna oma kuningriigis
Kui aru sain et ma pole maailma valitsejanna
Oli juba liiga hilja

Arvasin et võin veel suuta
 mõningaid asju muuta
Kuid jällegi ma eksisin
Sel päeval mu oma vitsad mind surnuks peksidki

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...