.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, May 30, 2015

Demons....or.... Angels?

Olin pimesduses ja kaotasin kõik
Nüüd küll olen nägija,
Aga ma ei tea kas hullem on kaotada kõik olles pime
Või näha kuidas kaotad kõik olles nägija.  Ma ei saa aru miks on üldse vaja kaotada ja kannatada. Kas ei oleks parem kui keegi ei kaotaks ega kannataks?

Mul on palju küsimusi maailmale, millele ei suuda vastata keegi. Mul on peas mõtteid mida mõelda ei suudaks keegi teine.
Ma olen üpris kummaline tüdruk, vahest ma hõljun kuskil kahe universumi  vahel ringi. Mitte keegi ei saa minust aru.
Mõtlen asjade üle, mida keegi suudaks isegi ettekujutada. Armastan asju mida enamus teismelisi imelikuks peab, aga see olen ju mina!!! Ma olen erinev, aga ma olen õnnelik.

Omas mõtteis, see on just kui paradiis, kus pole kellegi teise jaoks kohta.


Maybe i'm not who you want to i be,
But i'm who i want to be!!!

Also here is my poem for today!
Sounds deep i know...


Dying


I feel I'm dying
I breath deeper
Deeper, deeper, deeper
I can't breath 
I stop 
I see demons
I do step by step
My heart is screaming
I'm scared
In my back is an angel
Angel scream don't go
Don't go
You can have a better life
Don't go
I do one more step
That demon...
I see in the demon's eyes, my friends
They laughs
They call me ugly
They say I'm nothing
Tears fall down
Angel in my back scream
The girl is strong
You can have a better life
I look back, there is my granddad
I fall down
Im feak im hurted 
I want to die
I can't breath, I'm dying
My granny comes and kills
All these bad demons
I'm sorry, but I'm too feak for
Being alive
Everything hurt me too much
Im sorry
Im sorry
Im sorry

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...