.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, May 10, 2015

Ainus mida tean on see, et olen eksinud hing.

       Eksinud hing

Keegi ei saa võtta mu hinge
Sa võid lükkata mu lõpmatuse merre
aga mu hing on see mis ei hääbu
ning igaveseks alles jääb

Olen üks salapärane kogu
kes saab võtta inimese kuju
Õhku ahmides
otsin vastust kuidas siia sattusin

Ma ei ole kindel, kes olen
Või mida tahan
Segadusest judinad kehal
Olen külm ning hirmul

Ma ei saa aru kes olen
ja kust tulen
Ainus mida tean
on see, et olen eksinud hing.

-Karolina Niinelo

1 comment:

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...