.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, May 24, 2015

Üks hea sõna, see sõna võib muuta kellegi päeva paremkas!

Vaatake enda ümber natuke ringi. Me ei tea kunagi mis on teise inimese südames, aga just selle sellepärast me peamegi märkama! Üks naeratus, üks hea sõna, üks ilus lause võib muuta kellegi päeva.  Päeva mis ilma sinuta oleks olnud järjekordne õudus. See oleks olnud päev täis üksindus, pisaraid ja valu. Üks sõna, õelda üks ilus sõna, see ei ole ju nii raske!

 Olge hoolivad ja tähelepanelikud!
Lihtsalt tühipaljas sõna võib muuta kellegi päeva!

Kuulates üht kurba klaveri meloodiat/esitlust. Sündis see kurva poolne luuletus.

Üksluine argipäev

Pisarale langeb pisar
Süda kõigest väest kisab
Tunnen end katkisena
Just kui midagi oleks puudu

Väike killuke õnne
Mu üksluisesse argipäeva
Midagi mis paneks mu kurva ja katkise hinge taas naeratama
Et tasa-pisi saaksin taas naerda

Seda ei ole ju palju palutud
Võin on?
Taas langeb pisar mis ei ole valutu

Üritan pisarad kuivatada
Ning naeratada
Eemalt tuleb üks poiss
Küsib mis viga

Mõeldes et keegi tõesti hoolib
Puhken taas nutma
Piinlikusest üritan ära joosta
Kuid ta vötab mul käest kinni

Neid helepruuni silmi
Ei suuda ma eal unustada
Ta naeratab
Pannes ka mind naeratama

Ma ei oleks uskunud
Et vaid üks naeratus 
Suudab tagasi tuua
Õnne mu üksluisesse argipäeva

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...