.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Friday, May 15, 2015

On hetki, on unistusi...

   On hetki kui tunneme, et kõik on lootusetu ja me lihtsalt ei suuda enam. Sel hetkel vajame me tuge, kuid tihti puuduvad meil just sel hetkel inimesed keda usaldame. Oleme haigest saanud ja ei suuda enam kedagi täiesti usaldada. Kardame, et kordub see mis minevikus.
   Arvan, et me kõik teeme vigu, kuid paljud ei julge ega ei taha seda tunnistada.
   Kõige parem ravi masendusele ja kurbusele on UNISTAMINE. See tunne kui sa lased keha vabaks ja lihtsalt unistad. Tunne olles unistuses on võimas! Tekib vabaduse tunne, tahtmine lennata. See hetk kui unustad kõik mis toimub enda ümber...
See...see on VÕIMAS!!!

Unistage, elage ja olge õnnelikud!

Eelmise nädala laupäevani olin ma lihtsalt unistaja, aga siis läks mu peas pirn põlema ning otsutasin tegutseda. Kirjutasin modelli agentuuri. Täna käisin Tallinnas ja kõik läks hästi. Pabistasin algul jubedalt, aga kui olin kohal. Ma ei saanud aru miks pabistasin.
Kõik läks hästi ja veatlus oli supper koos toreda inimesega. :)

Unistage, unistage, unistage!!!
Kuid ärge unustage ka tegutseda!
Hakkake oma hirmudele vastu ja teid aaadab edu!

 By the way...

Good night!!!
And peace!!! 😇

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...