.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, May 10, 2015

I'm a dremer, NO DREAMS NOT FUTURE

Hei! Hei!

Ma pole kohe päris pikka aega midagi postitanud, see ei tähenda, et ma pole kirjutanud midagi.
Igal juhul viimasel ajal ma olen  tõsiselt enda tulevikule mõelnud ja hetkel tegelen modelli agentuuridega. Saadan ankeete ja möllan ja uurin.
Ma olen väiksest peale tahtnud modelliks saada. Mulle kohe meeldib tähelepanu.
Mulle meeldib unistada endast tulevikus.
Ma tahaksin olla jõukas, et saaksin oma vanemaid aidata.
Tahaksin olla populaarne. Igal juhul olen ma üks suur unistaja :)
Aga ma tean, et vähemalt mu pooled unistused täituvad!
Tahan, et te kõik unistaksite suurelt~!
Kord ütles üks tark neiu, et (see twrk neiu olen mina xD )

NO DREAMS NO FUTURE
-Karolina Niinelo

Kuna olen ise unistaja, kirjutasin ka luuletuse unistamisest ;)

Unistaja

Ma võin olla unistaja
aga vähemalt oskan ma unistada
võin minna teisse maailma
maailma, kus alati paistab päike

Kuigi oma olen lihtsalt inimene
oskan ma unistada, olla inimene
kes sõidab kiirteel oma unistusse
Kord see kõik saab tõeks

Ma olen lihtsalt inimene,
inimene kes unistab.
Lõpuks ma saan kõik mis
mis oli mu unistuses

Te kõik kes te minusse ei uskunud
te näete,TE NÄETE
ma ei olnud lihtsalt unistaja
vaid tegutseja

Uskuge mind unistused,
saavad tõeks
õnnelik lõpp on olemas,
kui sa seda usud
-Karolina Niinelo


Dreaming is the best thing what the world can give to us.
-Karolina Niinelo

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...