.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Thursday, February 19, 2015

Kui sa vaid teakasid =)

Kui sa vaid teaksid

Kui sa vaid teaksid
mis teeksin
et olla sinu juures
sinu kôrval

kohe tuleksin
kui teaksin
et oled ainult minu
ja mina sinu

oled nii nii kaugel
samas nii nii lähedal
vôin sind vaadata
ja kuulata

môelda ja ôelda
aga mitte kunagi armastada
ma küll armusin
end sinu südamesse raiusin

aga ei saa ei ole minu
ma ei saa olema sinu
oh see teeb haiget...

See luuletus sündis sellest kuidas ma ööesel yht laulu kuulasin,mida laulis mu lemmik laulja (Bang Yong Guk).See luuletus räägibki temast,minu suurest iidolist ja eeskujust.Tavaliselt on tüdrukute eeskujud naised,aga minu jaoks on temas midagi erilist.Minu jaoks ei ole ta lihtsalt lauja vaid midagi palju enamat.Ma tahan olla nagu tema tugev ja alati naeratada.Vôidelda oma ôiguste eest!Kui mul läheb halvasti on just tema hääl see mis mul tuju tôstab.

Pea püsti homme on reede ja PEACE <333

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...