.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, February 8, 2015

Mõteterad

Sauu! :)

Kuulasin muusikat ja võtsin märkmiku kätte,ning panind mõnet mõtted kirja nii siis:

•Elu ei ole lill,aga sa võid selle lilleks muuta.
•Rahu on olemas ainult sinu südames.
•Kui üksinda saaks maailma muuta oleksin seda ammu teinud.
•Mul on üks imeline saladus...
see saladus oled sina!
•Mul on nii palju õelda,aga sinuga olles ei suuda ma isegi mõelda...
•Olin ego,aga siis tutvusin sinuga...
•Oled mulle liiga kalliks saanud ja mu ego sügavasse auku viinud...

Peace ja edu kodutöödega :)

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...