.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, February 7, 2015

Minaaaa!

Hei!Hei!

Mina olen siis Karolina ja mulle meeldib kirjutada luuletusi ja mõteterasid.Mõne inimese soovil tegin siis blogi ka kus te kõik saate toimuvaga kursis olla :)
kindlast andke tagasisidet :)

Panen siis endast ka ühe pildi :)


Tavaliselt kirjutan ma oma mõtetest ja tujudest.Kõige rohkem meeldib mulle kirjutada armastusest.
insipiratsiooni saan ma tavaliselt muusikast.Vahest pannen ma lihtsalt kõrvaklapid pähe ja fantaasia hakkab jooksma,nii tavaliselt mu luuletused sünnivadki.

Siin on mu esimene luuletus,mille ma siia postitan.Valmis umbes 30mini tagasi sõbra soovil :) Loodan,et meeldib.

Ma olen üksi ja ainus

 Te ainult peksate ja narrite
 Arvate ,et mu murrate
 Aga ma olen tugevaim
 Ma olen parim

 Ma olen sündinud võitlema
 Eluteel põiklema
 Aga teie,kes te vihkate
 Kes te kiusate

 Kas teate,et mind te ei murra
 Sa võid ju püüda
 Aga juhtugu mis juhtub
 Ma seian siin ja elan!

aga peace ja olge tublid <3

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...