.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Friday, February 13, 2015

Sõprus on imeline,kui see on tõeline!

Hei!Hei!

Homme on sõbrapäev ja selle pärast kirjutan ma täna sõprusest.
Meil kõigil on vaja sõpru,inimesi kes toetavad kui meil on raske.Sõpru kes on alati olemas,mitte ei pane sind tundma halvasti.Sõpru kus tahavad meile ainult head,ka selja taga.Mina olen kannatanud just selle pärast,et ma pidasin valesid inimesi oma sõpradeks ma usaldansin neid,kui hiljem selgus,et selja taga on nemad just kõige hullemad klatsimooris ültse.Ma arvan,et meil saab olla ainult üks parim sõber.Õeldakse,et sõpru poisi ja tüdruku vahel pole võimalik,aga siin on koht kus ma tõusen püsti ja vaidlen vastu.Sõprus poisi ja tüdruku vahel on VÕIMALIK!Miks ma seda arvan või miks ma seda tean? Enamus mu sõpru on just nimelt poisid.Kuna ma olen tüdruk kõlab see võib-olla imelikult,aga poistega on palju kergem suhelda.Nad ei solvu iga väike nalja peale.
 Tegelikult sõprus on üks kummaline asi,sa ei tea kunagi keda ja kas usaldada.Sa annad oma südame ja oma soovid,sa usaldad...kuid hiljem on kaks varjanti,üks neist on see,et kõik teavad pärast su saladusi.Sel juhul sa peaksid teadama,et sõprus temaga pole võimalik,sest sinu sõna ju ei maksa midagi!Teisel juhul ei te amitte keegi peale sinu ja su sõbra sellest midagi.Siis sa saad teda usalda!Minu jaoks on usaldus väga tähtis.Mind on palju mpetetud ja see on ka üks põhjus miks ma inimesi ei usalda!Ma kardan,kardan,et juhtub jälle midagi halba.Kardan,et kaotan jälle oma sõbrad.Ma ei taha jälle olla deprekas.

  • Sõprus on imeline asi kui see on tõeline :)
  • Ilma sõpuseta,ei eksiteeri ka armastus.
  • Naerata,naeratuses peidub sinu sisemine ilu.
  • Võib-olla ma tundun üksik,aga tegelikult olen ma lihtsalt liiga lahe,et teie suguste ülbikutega rääkida!
  • Sõprus on see,mis elus imesid teeb! 

Head sõbrapäeva kõigile!

Ja siin on üks igatsuse luuletus :)



Ootan ja loodan

Need üksikud õhtud
ilma sinuta ja su naeruta
arvad et olen läinud ma
aga tegelikult ootan juba aastaid


palun helista,palun palun
palun tule siia,palun palun
ma ei suuda,ma ei taha
ilma sinuta!

palun palun tule tagasi
ja armasta
tule ja kallista mind
tule ja ütle et igatsed...

PEACE <3 ja olge mõnusad :)


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...