.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Thursday, June 4, 2015

Simd kaotades läksin hulluks


Palun tule tagasi
Istun nukralt põrandal
Pea jalgadel
Mõtlen mis tegin valesti
Miks sind mult ära võeti

Sa olid tõesti parim
Miks pidi sinuga juhtuma halvim
Ma võin palvetada
Võin paluda

Kuid miks?
See ei too ju sind tagasi
Miks küll lahkusid
Miks mind nii ruttu üksi jätsid

Vihkan sind sellepärast
Et nii vara lahkusid
Armastan sind sellepärast
Et minuga olid

Ma ei oleks uskunud et nii kallis oled
Miks sind enam pole
Miks mu üksi jätsid
Mu südame tükkideks murdsid
Ma teen kõik selle nimel
Et kuulda oma nime taas su huultel
Ütlemas et mind armastad
Ütlemas et mind vajad
Sind kaotades läksin hulluks
Kõik lähedased mind ära hülgasid
Nüüd nutan su haual nagu segane
Palun tule tagasi


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...