.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Wednesday, June 17, 2015

Mineviku haavad...

Minevik

Mineviku üritan unustada
Üritan teha tuleviku korda
Mälestused minevikust
on kui just kui õudus filmist

Sulgedes silmad
minevik mu ette plahvatab
halvad mälestused mis  täis kurbust
Avades silmad ärkan just kui üles surnust

nüüd kõik selle unustan
ja uuesti oma elu alustan
Tänaset on päevad täis lootust
ning armastust

 Andke mulle andeks
Andke mulle andeks
Arvasin tõesti et see kõik mind aitab
ning minu elu korda taas paikab


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...