.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, November 23, 2015

Probleemsed Noored

Ma võin paista tüdrukuna, kellest ei usuks keegi midagi. Ma oskan olla vaikne, kui vaja. Ma oskan jätta endast head muljet. Aga mis juhtub reede õhtu? Mis juhtub siis kui mul on plaanid? Mis juhtub siis kui keegi kutsub mind peole? Vähesed teavad seda. Oma seltskonda tuleb valida. Tuleb osta teha nii, et keegi ei teaks ja need kes teavad. et nad vaikiksid. Kuid on ka kloune, uusi inimesi, kes ei oska oma suud kinni hoida. On hetki mil lähebki lappesse. Aga eks kunagi ole ikka esimene kord. Ma ei oska end välja vabandada, sest ma tean, et nii pole õige. Kes ei tahaks olla vaba kõigest? Isegi kui sa lubad endale, et dvj see oli viimane kord, nüüd on sellel minal lõpp ja elu läheb "rahulikult" edasi. Sa ju saad ise ka aru, et see on "ilus" vale. Sa ju tegelikult tead, et see pole viimane kord. Sa isegi arvad, et ennast iga päev täis tõmmata ja hommikul mällaris olla on lahe. Jah, alguses oli see ka nende jaoks lahe, kes seal tänaval lebavad ja otsisivad kohta, kus magada. Olgu selleks prügikast või mingi "parem" koht. Ma ei väsi ütlemast, et see mis tänapäeval populaarne on, see on tegelikult vale, kuid ometigi teen ka mina seda. Ma üritan hüppata üle oma varju, kui luban, et see ei kordu. Ka sina teed seda. Me kõik oleme seda teinud. Vahest sa soovid, et sa ei saaks õhtul välja, mõtled, et see probleem oleks siis olemata. Aga usu mind isegi, kui sa ei tohi, isegi kui sul ei lasta siis sa teed seda ikka ja siis tundub see veel lahedam. Õeldakse, et kõik algab kodust, tihti see nii ongi, aga enamus juhtudel see ei ole nii. Kõik oleneb inimestest sinu ümber. Kui sa oled bandes, kui keegi ei joo, kus on kõik korralikud, sulle võib-olla tundub see imelikuna, aga ka nii saab pidutseda, ka nii võib lahe olla. Ei ma ei ürita, teha siin nüüd reklaami "Ole alko vaba". Mõtle nüüd korra, miks sa teed nii? Õige, sa otsid probleemidele lahendust. See on üks lõpmatu ring, sa tead, et see ei aita, aga sa ei tee ka ju hullemaks. Korraks on isegi täitsa hea olla. Mõnus fun, kõik naeravad, keegi ei näita näpuga, et oled teistsugune, kõigil täiesti savi. Sa saad olla vabalt, saad olla sina ise. Lihtsalt lased vabaks ja naudid. Kas see pole mitte see miks nii teeme? Kui me oleks rahul, kui läheks hästi, kui suudaksime olla õnnelikud ilma "õnnelikuks" tegeva ja "nauditava" nädalalõputa, siis see kõik jääks ära, usu mind. Kui läheb halvasti on alati esimene mõtte "Dvj jooma" See kõik on jäänud su kinnisideeks, joomine aitab. Tegelikult see ei lahenda, see tekitab probleeme. Kui enne olid sul kaelas ainult probleemid perega, poisssõbra/tüdruksõbraga siis nüüd on sul probleemid ka politseiga. Probleemid alkoholisimiga, sa suitsetad, võib-olla tarbid muudki. Teistel on ju kerge öelda, et lõpeta ära, sa ei vääri seda, aga kui sul enda jumala pohhui on siis see ei  muuda midagi. Ära lase pohhuismil võimust võtta. Kui aus olla, siis kellegile ei meeldi joodikud. Noorena on see lahe, aga sellest saab probleem ja ennegi, kui aru saad oled põhjas. Ära mine põhja ürita olla parem! Ära ole üks probleemsetest noorest, ole parem! 

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...