.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Tuesday, January 12, 2016

Kadunud illusioon

Mu külmad pisarad langevad mööda mu veel külmemaid põski. Mu keha väriseb ning seda kontrollida on pea võimatu. Vasak jalg lööb vahelduva eduga krampi ja säär kisub tundetuks.
Iga vale sõna vallandab minus kurbuse ja viha. Iga kõrvale pööratud pilk toob meelde mälestuse.
Alaseljas on tugev pinge, mis ei lase vabaks lasta. Mulle tundub nagu see oleks juba kestnud igaviku...
Mu tunded ei allu kontrollile ja nutt saab iga hetkega minust võimu. Üritades oma mõtteid jagada jäävad sõnad kurku kinni. Ma ei ole eriline sõnasepp. Mul on väga raske öelda inimestele kuidas neist hoolin ja palju kedagi armastan. Kui olen sulle korragi elus öelnud, et oled mulle kallis või, et armastan sind...siis oled minu jaoks kuradima kallis. Siis tea, et ma ei lase sind oma elust kunagi kuhugi ja, et olen alati sinu jaoks olemas.
Ma naeratasin kõigest hoolimata, ma panin oma pisarad seisma. Tegin suu lahti ja ütlesin "Kõik saab korda". See on lubadus mida ma ei murra. Ma ei lõpeta enne kui kõik on õnnelikud ja naeratavad.
Ma tahaks siit ära, ma ei suuda kodus passida. Ma ei saa ole tegevuseta ja lihtsalt voodis lamada.
Mase playlist käimas youtubes, minu pisarad langemas. Oodates inimeste tuge, keda ei huvita mu eksisteerimine, oodates nende lohutavaid sõnu ja sooju kallistusi.
Peas käimas vaid kas mõtet, kaks tegevust mis panevad mu ülemõtlema ja südame tundma valu, mis ei taha kaduda. Ma ei suuda lõpetada oma pisaraid mis taas võimust saavad, ma ei suuda panna mängima õnneliku muusikat, mis aiataks pisarate voolamist lõpetada. Mu pisarates pole tilkagi valu, sea pole tilkagi hala, need pisarad...need panevad mu tundma inimesena, kes hoolib. See tekitab tunde, et elan. Pisarad langevad, sest armastan...


Teeme nii, et sa oled 
alati olemas
Teeme nii, et sa
ei lase enda ligi õnnetusi
Teeme nii, et ma 
ei peaks nägema sind haiglas lamamas
Teeme nii, et ma
 ei näeks  pisaraid voolamas mööda su põski
Teeme nii, et ma
 ei peaks sinu pärast muretsema
Teeme nii, et kui mul 
on valus oled sa alati minuga
Teeme nii, et kui sul 
on valus olen ma alati sinuga
Teeme nii, et sa 
naeratad ja naudid õnne
Teeme nii, et jälgid oma 
sihte ja liigud vaid päikese poole
Teeme nii, et sa 
ei lase alkol endast võimu saada
Teeme nii, et sul 
on alati kainemõistus
Teeme nii, et meil tuleks veel miljoneid mälestusi...
Teeme nii, et nüüd tead kuidas armastan



No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...