.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, January 16, 2016

"Tema"

Kas sa paneksid tähele, kui ma enam ei tuleks? Kas näeksid, et kaon? Kas sa igatseksid mu kallistusi?
Mis saaks kui ma enam ei tuleks, mis siis kui ma ei oleks enam su voodiäärel? Kas sa oleksid kurb, kui mind enam ei tuleks? Mulle tundub, et ehk sa isegi tead, kuis hoolin. Võib-olla tead, et oled minu jaoks midagi muud kui söber, midagi palju kallimat. Sa oled mu elu, sa oled mu südamelöök ja igapäeva melu. Ma tahaks öelda igapäev kuidas hoolin ja kuidas sind oma kõrvale vajan. Ma armastan kui naeratad, sest see kustutab minu pisarad. Ma armastan su hingamist, kui me vahel on kuulda kummalist vaikust. Kuuldes su hingetömbeid saan ka mina rahulikult hingata. Sa oled mu jaoks eriline, sa oled mu lemmik, saagu mis saab jääd alati mu südamesse kui  kevadel tärkav loodus. Sa oled inimene kes suudab näritsinud lilled mu sees tuua elule mitte midagi öeldes.Olles sinuga ei häiri mind see vaikus. Minu jaoks oled sa viimane hingetömme mis sai alguse juba enne minu sündi 2augstil...kuni see hingetömme kestab kestan ka mina. Ma ei tea kuidas öelda, et hoolin. Ma ei oska sönadesse panna, seda mis tunnen. See on just kui midagi sooja, midagi mida pole vöimalik seletada. Tükkides rebitud unistused mu sees on jälle üheks sulanud. Ma tahaks olla vaid sinuga, tahaks näha su naeru ja röömu. Tahan kuivatada köik pisarad mis peaks kunagi su teele langema...Tahan aidata sul teha neid raskeid esimesi samme, kui peaksid komistama seisaksin seal ja hoiaksin su kätt. Sa pakud mul rohkem röömu kui köik lilled siin maal. Sa oled mulle kallim kui köik maavarad kokku. Mul puudub julgus, et sulle näkku kisendada seda mida juba meie esimesest silmsidest saati olen tahtnud kisada...need kolm söna, mis on ometigi täis völu ja vaprust, mälestusi, valu ja pisaraid, kui köige rohkem önne ja armastust..."Ma armastan sind"

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...