.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Wednesday, February 17, 2016

Mister X

Kallis Mister X,

Vahest ma ärkan segaduses, üle keha higine ja mõtted on sinul. Näen tihti meid tulevikus kõrvuti, naeratame just kui kõik oleks nii nagu pidigi olema. Ma ei suuda valetada, sest ma hoolin ja see hoolivus on muutunud armastuseks. Need nädalavahetused mil oleme "kogemata" koos. Need on elamist väärt, need hetked on väärt oma ootamist. Ma mõtlen tihti kas sina ka minust mõtled. Vahet on mul tunne, et olen lihtsalt keegi tühine, et ma poelgi keegi ja ma polegi midagi. Kuid koos sinuga tunnen, et olen kõik. Sinuga koos tundub see maailm ilus ka reaalsuses. Ma tean, et oled teinud vigu, et sul on fuckboy minevik, aga mina...ma näen vaid sinus headust, tahet olla parem ja saada paremaks. Ma näen meid koos, kuid ma ei tea mida sina näed. Kas olen sinujaoks liht hõljuv tühjus?

Mu südames on kinni palju vigu, palju mälestusi mis pole väärt mitte s*ttagi. Mu hinges on valu, mille suudan vaid unustada tundidel mille veedame koos. Ma ei taha tungida sinu ellu ja rikkuda seda mis sul on. Ma eelistan jääda tahaplaanile olla üksinduses ja valus ennem kui tungida kuskile vahele mis sind vist õnnelikuks teeb. Sa tekitad mulle segadust on hetki mil  vannud armatust kuid teistel tõukad mind eemale. Sa ei ütle mulle EI kuid sa ei ütle ka JAH. Ometigi sa tead kuidas ihaldan hoida su käsi ja ma tean kuidas sina ihaldad ka mind.

Nüüd on murtud süda ainuke asi, mis on minus murtud. Mul on vaid unistused ja tulevik mis tiirlevad minu jaoks ümber sinu. Ma ei ole kunagi üksi, sest minu südame oled vallutanud sina. Üks päev suudan ehk õnnelik olla ehk suudan visata välja su sealt kuhu oled ennast nii kõvasti kinni klammerdunud või....ehk me siiski üks päev armastame ning seda igavesti koos.

Hetkel mõjud mulle kohutavalt, seda valu on lahendamas alkohol, seda valu tahan välja kiskuda oma mõlema käega ja siis selle sulle näkku visata. Ma nii väga soovin, et suudaksin sind vihata. Kuid mu maailm pole sinuta enam sama. Ma pean üritama, pean kuidagi suutma mõista, et meid vist ei tule...mul on valus, sa oled mu seest tühjaks kiskunud, alles on vaid mõtted ja tunded mis kuuluvad sulle.

Sinust on saanud minu jaoks nii öö kui ka päev. Oled minu suurim õudus, kuid ka parim ja kalleim armastus...
 





                                                                                  By: ISSS (Aka Igavetsi Sinu Südame Sõltlane)                                           

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...