.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Wednesday, November 23, 2016

Positive vibes: Motivatsioon on sinus peidus, ära anna alla!


Meil kõigil on unistusi, kuid vaid mõndadel need ka täituvad. Meie teele tulevad takistused, kaljud, mida me ei suuda ületada. Kõik läheb alla mäge, kukkumine on pikk ning vaevaline. Sa ei saa nii kergelt alla anda! Sa ei saa lasta lihtsalt minna asjadel mis olid kord sinu jaoks esikohal. See üks kuradima mägi või terve mäestik ei peata sind. Sa oled tugevam kui ükski takistus su teel. Sa oled sina, oled kindlam kui kalju.
Vaata end, vaata seda probleemi, miks sa oled siin? Uuesti ja uuesti vajud musta auku kust enam välja ei saa. Avastad end üha uuesti ja uuesti magama nutmast. Milleks? Sa pole perfektne, olukord pole hea, kuid sa pead võitlema.
Ma tahan alla anda, kuid ma ei saa. Ma pean võtma vastutuse enda ja oma elu eest. Nii lihtsalt ei saa ei öelda, ei tohi alla anda. Mitte teiste vaid ise enda pärast. Vahet pole kaua see aega võtab. Pole oluline palju ma uuesti kukun. Ma saan sellest välja. Ma ei lase end naelutada kasti kust enam pole võimalik pääseda.
Ajad on rasked. Ma olen kaotanud viimase lootuse. Ma ei taha enam, tõesti ei taha. Olen pettunud kõiges ja kõigis, kuid kõige rohkem teeb haiget pettumine endas. Nüüdsest ma enam ei nuta, ei haletse. Ma teen paremini kui kunagi varem. Ma ei heida enam inimestele ette mis mind härib. Kui te ei taha mind oma ellu, ma ei keela teil astuma teisse kohta uksest EXIT. Kuid pidage meeles, kui te lahkute siis teid minu jaoks enam pole.
Meid löödi rajalt maha. Saime tugeva hoobi. Kuid me oleme tugevamad, kui üks kõik mis! Miks lõpetada unistamast? Me saame elada oma unistustes, ei tohi alla anda selle nimel mis sind võiks rõõmsaks teha. Me ei saa alla anda. See pole kerge, aga kerge polegi ju piisavalt raske. See saab olema palju raskem kui raske, tee tervest oma elust üks imeline unistus. 
Ära lase kellegi varastada oma unistusi. Kui sa oled hea, pea meeles saab veel paremini. Sa võid olla alati parem. Unusta ära sõnad, võimatu, ma ei saa. Sa saad, sest see oled sina. Sina oled ainuke probleem mis sul on ja sa oled ainuke lahendus mis sellele probleemile on. Sa suudad olla parem, sest sa oled parim. Ära ole keegi kes sa ei taha olla. Tõuse ja näita maailmale milline sa tahad olla, milline sa oled. Unusta inimesed enda ümber. Leia miski mis teeb just sinu õnnelikuks. Vaata tõele näkku tegelikult sa pole kaotanud, jah võib olla kaotasid lahingu, kuid oled võitmas sõda.

Ma ei anna alla ennem kui saan öelda,
 "See oli raske, see teekond peagu tappis mu, kuid ma võitsin!"

Pildiotsingu i will fight for my future tulemus
from Whisper


Pildiotsingu i will fight for my future tulemus
from whisper

Pildiotsingu i will fight for my future tulemus
from pinterest




No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...