.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, November 13, 2016

Isadepäeva eri!

Täna ma kirjutan teile ühest imelisest inimesest. Inimesest, kes on minu elus üks tähtsamaid ning just tema motiveerib mind üle raskuste turnima. Minu isa- teiste jaoks ta on lihtsalt üks mees kes hoiab üleval oma peret ja armastab oma lapsi. Kuid minu jaoks on ta maailm. Ta on mu suurim eeskuju.
Ma ei pea isegi rääkima talle mis mul juhtus või kas midagi juhtus. Ta saab alati aru kui ma kurb olen ja ta teeb kõik selleks, et ma tunneksin end hästi ja naerataksin.
Õnneks või kahjuks mul pole aimugi milline on elu kui sul pole isa. Kindlasti on see väga raske. Isegi kui te ei saa oma isadega vahest hästi läbi siis olge tänulikud, et ta teil olemas on. Vahet pole kui palju te kaklete, paljud lapsed annakasid kõik selle eest, et saada telefooni kõnet kontaktilt "PAPS".
Ma nii väga armastan neid Isa-tütre päevi. Ma naudin isegi neid vestlusi mida peame kooli minnes või kui ta mind trennist koju toob. Alati kui ma mingi jamaga hakkama saan helistan ma ise oma isale. Ta küll algul on pahane, kuid ma tean et vahet pole kui suure jamaga ma hakkama ei saaks- Ta armastab mind.
Mäletan seda kui ma väiksena vennaga kaklesin. Lõin rusikaga vihast tema toa ukseklaasi katki. Kui isa koju tuli arvasin, et saan jubedalt pahandada, kuid tegelikult ta lihtsalt ütles et see oli vale tegu ning naeratas. Ning ta huumor, see on sama jube kui minul. Mu ema vahest lihtsalt kuulab meid ja ütleb, et kuulge see polnud isegi mitte naljaks. On asju mida teised ei mõista, aga tema mõistab.
Need päevad mis me veedame lihtsalt koos olles on mu elu parimad päevad. Alati kui ta kuskile läheb siis ta tuleb minu juurde "Kas lähme koos?". Mõnikord me käime lihtsalt koos söömas, shoppamas ja räägime kõigest. See on nii kummaline, kuid mu isa on mu parim sõber!
Ma pole perfektne laps, pigem just vastupidi. Vahest ma lähen kiiresti närvi saadan oma isa kõige koledamatesse kohtadesse. Kuid ta armastab mind hoolimata sellest, kui ummikus, katki või segaduses ma olen. Ta annab mulle alati jõudu selleks, et ületada ka kõige suuremaid raskuste mägesid.

Ma loodan, et minu ja kõigi teiste lapsed saavad tunda sama palju isa-armastust nagu olen saanud mina! Alati kui keegi räägib sellest kuidas tal pole isa, see teeb mu nii kurvaks. Ma ei kujutaks ette elu ilma sinuta isa, aitäh issi et oled alati olemas!

Koos oma imelise isaga!

Head isadepäeva kõigile!




No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...