.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, August 29, 2016

Vastused

Miks ma räägin pidevalt surmast? Miks mainin seda oma luules? Oma mõtteis? Kas tahan surra? Kas kardan surma? Mis teema on mu minevikuga? Miks end lõikusin? Mis tundeid tekitab minu lõikumine? Kas mul on pidevalt depressioon? Kas mul on kalduvus suitsiidile? ...Neid küsimusi on veel palju mida küsitakse pärast mu blogi postitusi...

Nii siis,

Surm ei ole midagi hirmutavat, see on lihtsalt üks eluetapp, mis saabub varem või hiljem. Surm ei ole lihtsalt sõna. See on midagi imelist ja kunsti pärast. Ma ei hakka varjama seda, et mu luuletustes on palju mu mineviku ja valu. Ma olen sellest üle mis oli, aga tunded ja mälestused ei kao kunagi.
Ma ei soovi surma, ega ei oota seda. Elu on elamist väärt. "Elu on kingitus, mida ei kulutata, vaid mis on antud jagamiseks." Ma ei karda surma, ei karda seda sõna ega ka seda mõtet, et võib-olla mind homme enam ei ole. Kui ei ole siis ei ole, see juhtub nii või naa varem või hiljem. Kui anda mulle valik kas võtta elu või surm. Valiksin kindlasti elu!

Mu minevik, see on nõme teema- räägin kunagi lähemalt...Lõikusin end kuna tahtsin tunda end elusana. Mida sügavam oli lõige seda elusamana ma end tundsin. Mis tundeid?  Elus tunne oli...See on väga vale viis end elusana tundmiseks! Minge vaadake parem kassi videosid või Simpsoneid...Mulle meeldivad simpsonid LOL.

Depressioon, siin ei tohiks segamini ajada depressioon ja kurbust.  Depressioon on midagi palju enamat kui kurbus, olles depressioonis on sul kadunud ka lootus. Depressioon ei ole nalja asi. See on haigus, mida tuleb ravida! Ühekordne kurbuse kogemine ei ole depressioon.  Depressiooni sümptomid väljenduvad käitumises, mõtlemises, tunnetes ja keha füüsilistes reaktsioonides.
Oma depressiooni saad hinnata SIIT. Ma olen oma depressioonist üle saanud ning teen kõike selleks, et sellest hoiduda.

Koolikiusamisest on saanud tõsine probleem, kuid paraku tegeletakse sellega liiga vähe või liiga aeglaselt. Koolikiusamise vastu tuleb võidelda. Sellest on saanud probleem mida ei tohi eirata!
Meil kõigil on õigus erineda, kuid me ei tohi sellega kahjustada inimesi enda ümber! Olles kiusamise ohver või pealtvaataja, sellest tuleb teatada kedagi keda usaldad. Vaimne kui ka füüsiline kiusamine võivad lõppeda enesetapuga ja kindlasti põhjustab see suurt depressiooni. Kui märkad, astu vahele ja näita, et hoolid. Tihtipeale ohver ei taha, et vanemad kooli helistaksid, kuid seda tuleks kindlasti teha. Igas koolis leidub vähemalt üks mõistlik inimene keda saad usaldada ja su vanemad tahavad sulle vaid parimat! Ära tee välja ja kiusaja kaotab huvi!

Ma armastan elu! Mul ei ole kindlasti kalduvust suitsiidile! Elu on elamist väärt, ma ei väsi seda kordamast!

Soovitan lugeda artiklit, Kuidas mõtted ja sõnad meie ajukeemiat mõjutavad!


Pildiotsingu be happy quotes tulemus


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...