.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, August 1, 2016

Migreen

Pilt on võetud SIIT 

" I have a migraine"


Ta tuleb ootamatult, hiilib ligi keset ööd. Paneb silmad valutama ja valgust kartma. Vaatan laes seisvat üksikut lampi mis vaikselt hargneb ning kaheks pooldub. Sulen silmad taas, parem peapool tuksub nagu kohe lõhkeks pomm.

Silmi avades kustub paremast silmast pilt. Olen pime, ei näe. Võin vaid kuulatada kummalist vaikust ümber enda ning kujutleda seda mis tegelikult toimub.

Valuvaigistitest on saanud hommiku-, lõuna- ja õhtueine. Laman voodis kui laip, sest tõusmiseks pole enam jaksu. Vahest ajab see valu lihtsalt oksele, veeta öid vetsupoti kõrval istudes ei ole tore.

Olen kaotamas kõike, ma ei jõua enam tõusta. Ma olen hajumas. Messingeris on raske õiget tähte tabada- klavatuure on minu ees tuhandeid, kuid milline neist on õige? Andke andeks kui vastamiseks läheb mõnikord tunde.

Varsti on saabumas reede. See on alati parim päev, sest laupäev on minujaoks enesetapp. Valu hüppab ühest kohast teise ning ma olen andmas otsi.

Valu ajab mu hulluks, ma ei suuda enam. Pisarad voolavad, kuid tundmatu hääl karjub " Sa ei saa neid jätta". Vahest ma soovin, et saaksin.

Mõnel hetkel tundub, et surm oleks parem valik kui migreen mu peas. Magamata ööd, kottis silmad, pisarad silmis, kas keegi leiaks palun sellele ravi?


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...