.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Thursday, June 23, 2016

Olen müstika

Vahest ma pole sinu jaoks keegi. Olen lihtsalt mingi tühikoht, kes kaugustesse sulandub.
Tihtipeale on mul hinges valu ja seest ihkab välja tulla deemon, kes on mu kurnatud hingega söbraks saanud. Viimaselajal ongi tema ainsaks saatjaks mu teel.
Tüdimus, just see tunne katab mu keha ja on vallutanud hinge. Mu teiseks nimeks on Mitte-Keegi. Ma pole perfektne, olen väljavahetatav. Tänapäeval pole ainulaadsus tugevus, see on nõrkus. Olla erinev ei ole võlu, sest siis oled sa lihtsalt üksik friik.
Ka mina olen friik, ülitundeline ja topelt armastust nöudev friik. Mu tunded on läbi pussitatud. Järel on vaid armastus tema vastu, kuid kui see kaob...siis saabub surm. Siis hakkab toimuma hääletu, kuid piinarikas protsess. Deemon, mu ainuke toetaja hakkab ennast koos minu hingega ülespooma.
Arvatavasti te ei märka, kuid tegelikult on päris minust alles vaid tiba-tilluke kild. Kõik muu on illusioon. Ma olen sama reaalne, kui sinu nähtamatu lapsepölve söber. Olen müstika, mida pole vaja möista.
Milline on minusuguse psühhi hing?  Väljas läheb pimedaks, kustuta toas tuled, lähene aknale, suuna oma pilk kuule. Kas sa näed neid laike mis on kuud kaunistamas? Korruta need laigud tuhandega...oh eii..pigem miljoniga. Just nii palju haavu, kriime, pisaralombikesi mu hingesopis peitubki.
Olen haavatav, olen kurb, olen depressiivne psühh, kes armsatab elu.

Ütle igapäev, et sa armastad vöi muidu süveneb mu valu. Minuga pole kerge, olen bipolaarne psühh.



Bipolaarne meeleoluhäire ehk bipolaarne häire (varasem nimetus maniakaal-depressiivne psühhoos) on psühikahäire, mille puhul vahelduvad kõrgenenud meeleolu, aktiivsuse ja energiagaperioodid ning meeleolu, aktiivsuse ja energia alanemine (depressioon).

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...