.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Tuesday, June 14, 2016

Illusioonid

Maailm on täis viirastusi. Igal nurgal võib märgata illusioon, mõnda silmapetet. Vahest on see ka su enda ettekujutis, imelik tunne või hoopis kartus. Inimesed on võimsad, vahest loome me asju mida tegelikult pole.
Me kardame reaalsust- põhjus miks põgeneme illusiooni ja loome silmapette. Vahest pole reaalsus hea, kuid vahest me teeme heast reaalsusest halva illusiooni.
Illusioon ei ole vaid mingi võlutrikk või kummaline pildike mis tiirleb. See on midagi mida sa saad ise luua, kas või naeratav neiu, noormees, kes tegelikult on sisemiselt katki. Ta naeratab ja see ongi tema illusioon.
Mind peetakse depressiivseks, kuid tegelikult ma kirjutan seda mida näen. Ma panen kirja seda mis teeb mulle kui pealtvaatajale haiget. Jah, siia eksivad ka minu tunded. Mu minevik pole lilleline, kiusamine, vihkamine- need tunded ei ole mulle võõrad. Kuid ma ei põe sellepärast mis oli. Tänaseks ma olen isegi õnnelik, et see juhtus. Valu tegi minust selle kes olen täna. Need situatsioonid on avanud mu silmad, see on põhjus miks näen asju mida paljud ei näe. Maailm on täis probleeme, mida eiratakse, ka see on illusioon.
Vahest on elu valus, meie unistused murtakse sekunditega. Meie  tunded pööratakse peapeale. Vahest ma unistan, kuid ma unistan avatud silmadega. Vahest silmi sulgeda tundub hirmus, mind katab silmapilkselt tumedus.
Inimestel on kerge öelda "Ära nuta" ; "Liigu edasi" ; "See oli nii ammu". Minul läks aega oma 4 aastat, et lõpuks valule keskmist sõrme näidata. Ma märkan enda ümber aina rohkem depressiivseid noori, võib-olla on asi lihtsalt minus ja ma meelitan "veidrike" ligi. Tegelikult mitte keegi pole veidrik. Kellegil pole õigust kedagi veidrikuks kutsuda, ega ravile saata.
Kui sa näed katkist inimest, ära viska talle päästerõngaga vastu pead. Viska see tema käeulatusse!
Silmapetteid loovad ka "sõbrad". Need kes on sinu ees nii siirad, armsad ja heatahtlikud- võiks öelda, et need omadused kuuluvad inglile. See on järjekord silmapette, üks alatu vale, laim. See ei ole alati nii, kuid tavaliselt need inglikesed ongi just kõige hullemad saatanad. Sa ei näe inimese sisse, välimine kiht on midagi muud. Selleks, et leida kellegi teise kõrval kindlust pead sa ta pealaest jalatallani läbi puurima ja ta erinevad kihid ära mõtestama- kas sa ikkagi saad usaldada?

Ära loo illusioone, loo reaalsus mille väärtus on illusioon! ;)

“Listen,' he said. 'It's important. We are all. Free. To do. Whatever. We want. To do.” 
― Richard Bach

“Believe you know all the answers, and you know all the answers. Believe you're a master, and you are.” 
― Richard Bach

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...