.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, December 13, 2015

Vihane aga motiveeritud #ärahuia

Ütled et mul pole motivatsiooni, arvad et olen hale ja jään ootama. Aga ma saadan su pikalt. Liigun edasi, sest ma saan. Liigun sest tahan. Lähenen oma eesmärkidele, sest on mille nimel pingutada. Aga sina hale nolk, mine kooli, otsi midagi püsivat. See et iga pidu uue naisega oled ei ole lahe, teed oma margi maha. Poja sa rikud oma mainet, missest et sul seda enam pole. Sa ei liigu asjadega edasi, vaid vajud tagasi nagu üks hale peni. Õpi elama oma elu, õpi hindama teiste oma. Sa aru ma tahan ausust, ära imesta kui ma sind ei tereta. Mees sa elad 60nedates, hariduseta matsid pole enam moes. Sa pole õige mees, sa oled EI. Jätka samas vaimus kuni jääd ilma ka oma viimasest hambast. Arvad, et keegi ei suuda sind asendada? Saa aru mees see koera junn pargis on ka parem kui sina. Vihased massid ei anna sulle andeks. Ära rooma mu juurde tagasi kui oled põhjas, sest mina löön sulle kannaga näkku "nähh bitch sure" saa aru minuga ei huia. Minu elu ei tule keegi rikkuma, eriti selline nagu sina. Kas tõde on valus? Kuradima maakas. Arvad tõesti, et suudad minu kannatama panna? Oh ei poja sa eksid. Norid jälle vale inimesega tüli, hiljem vingud jälle, et löödi pea vastu kivi. Üks kord vöiks ju mõistus koju tulla, ah sorry düüd su mõistus on kodutu. Sa ei taba hetkel mil on säästukas soodukas "Haledad uus elu on odav, selle saab kukkudes kaljult" Sa eitad kõike, aga ma nägin ise. Avasin oma silmad ja vaatasin oma silmadega, kui hale kutsikas sa oled. Palun hoia minust ja mu lähedastest eemale. Ühe korra sind veel oma hoovis näen on arm su vasakul käel. Arvad, et ma ei suuda? Ai mees sa ei tea mind. Kui rääkisin milline olen oli sul täielik mällar. Aga mina mäletan, mäletan iga kui ka viimset sõna. Sa oled valetaja, valed on valed. Hale sina oled surmani hale. Ma ei karda sind lüüa, ma ei karda teha sinu taevast põrgut. Mõtle enne kui alustad, mõtle keda sa tahad ära kasutada. Sinu vastu ei aita lõuahaak, sind ei hävita ka mürk, sa oled lihtsalt üks kodutu kaak. Mul on kahju...mul on tõsiselt kahju inimestest sinu ümber. Kuid tea sa hävid ja siis lõppevad ka teiste piinad tõmba pöidlad pihku, siis ei teki sul suremis ohtu. Su kohta levib nii palju halba ja see kõik on kurdadima tõsi. Sa oled südamete murdja ja siis tuled vinguma, kui sinu süda murtud on. Mees, vihased massid hakkavad sind kägistama. Su valed poovad sind ise lõpuks üles. Teate oma olen väsinud,,,olen väsinud inimestest kes tõmbavad mind alla. Sellised kahepalgelised ei aja mind hauda, mina ajan nemad hauda. Nad tahavad mind põhja lüüa, tahavad näha mu surma, aga ma naeran nende üle. Minu jaoks on see teema nii kuradima naljakas. Kas sinu jaoks ongi õige elu see, kui oled mällaris? Kas on tõesti nii lahe mitte mäletada? Sa oled sõnniku hunnik, sa vaid piinad inimesi. Sa tahad vaid nende tundeid purustada. Lihtsalt mu silmavaade tapab teid, kuradima kahepalgelised. Tead poja sul on suur suu, hoia see parem koomal muidu oled ise hiljem koomas, Siililegi ju selge, et oled debiilik.





No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...