.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Friday, December 11, 2015

Elu, Mina, Sina, Heit, Laav

Päris hale on mõelda, et mõnele meeleheitel teismeline tundun. Inimesed kes ta ütlete "Wow see polegi veel end ära killinud" siis võtke teadmiseks seda ei juhtugi, palvetage palju tahate aga mina elan. Ma võin langeda võin olla näoga põrandasse kinni surutud, aga ma olen tugevam, kui kõik teie tugevused kokku, ma elan kauem kui kõik teie elud kokku. Saada oma sõnad sõtta, sõdi minu vastu, aga oled stiilne. Õpi sõnu kasutama ja neid seadma, ära loobi paska suust välja, pask tuleb teisest kohast niigi välja. Tegelikult ma armastan teie viha, seda kuidas te ei salli mind on kuradima armas. Ma olen nii kuradima õnnelik, et teile pinget pakun. See kui keegi väidab kui lahe ja suurepärane olen on palju magedam, kui teie magedad solvangud. Ärge valetage mulle näkku, ma tean kes on inimesed kes mind ei salli. Ma tean kes te olete mu nina ees "pailapsed" aga seljataga nagu mingid kuradima moorid, kas te tõesti julgete arvata, et räägin teile kõike. Arvate tõesti, et teate tõde minust? Kas sul endal pole nii hale sellist asja uskuda? Ma võin olla kiire kui kõige kediirem tuul, aga teie valedele ma järgi ei jõua. Kuulujutte on nii palju, et ma pole nii palju minuteidki hingand. Sulle võib-olla tundub, et mu süda on must, aga sinu jaoks mul ainult must süda ongi. Maailm on täis tumedaid inimesi, tumedaid paiku, tumedaid jutte, vahest tundubki kõik tume, aga nii see siiski pole. Kui ma oleksin tõesi nüüd nii hukkas, sa ma ei sihiks gümmnaasiumi, mul ei oleks nii head hinded, Kas sa tõesti arvad et joon iga nv? Esiteks kus noorinimene selle raha võtab, jah võib-olla sinu papa ja mamma viskavad sulle raha kui koerale süüa ette "Sä võta" Aga mina tahan ise endaga hakkama saada. Ma tahan võimalikult ruttu iseseisvat elu. "Ma ei küsi emalt raha, sest ma ei tea mis see swag on". Tegelikult on hirmus, see ühiskond läheb juba avalikult süngeks. Kuhu kaovad kõik need noored? Miks nad surnuna leitakse? Ma ei tea neid, aga mul on raske kuulda, kuidas nad kaovad, kuidas nad surevad ja kuidas mitte keegi midagi ei tea... mu pea on täis küsimusi, kuid isegi professionaalid ei ole neile vastuseid leidnud. Ma tunnen, et mul on viimaks hästi, kõik on ilus, enam-vähem kombes, hakkab vaikselt paika tiksuma, aga maailm, mis toimub? Iga kuu, iga päev isegi iga minut ja sekund on uus katastroof. Kõik mis hetkel toimub on nii ettearvamatu. Keegi ei suuda näha mis homme saab. Iga hetk mil mina muutun õnnelikumaks, muutub maailm süngemaks. Kõik need uued inimesed minu bandes on aga õnnelikud...Ma ütlen tihti, et maailm onhukkas, et maailma vallutavad probleemsed noored, aga see ongi ju nii. Banded on nii suured, et iga üks teab kedagi, kes teab kedagi, kes teab jälle oma korda kedagi kes teab midagi. Keeruline värk, ärge vahepeale ära kaduge ja olge rahus Peace!

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...