.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Thursday, October 15, 2015

Kõik on hästi, see teeb lihtsalt haiget, kui hingan

Ma ei saa siiani aru, kas on valusam see, et mu pimedusest välja aiatsid või see, et mu sinna tagasi viskasid? Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et selline tropp oled. Ma lihtalt ei ta taha seda uskuda...
Kuid ma ei suuda ka taluda, et murrad mu tükkideks...Kõik algas ometigi nii hästi. Sa lubasid mulle õnne, uskusin sind. Arvasin, et oled tõesti mu õnn. Ma nii lootsin, et päästad mu katastroofist.
Miks sa mu sinna tagasi viskasid? Miks panid mu tundma taas pisaraid ja valu?
Miks sa ei öelnud midagi? Miks vaikisid? Ma ei väsi küsimast neid küsimus... Ma ei väsi ootamast, et hellistad, ma ei väsi ootamast, et üks päev kui arvan telefoni on seal sinu sõnum. Ma ei väsi unistamast, et ärkan sinu kõrval...Ma ei taha uskuda, et tegidki nii.
Ma ei taha öelda veel "head aega" Ma tahan veel olla sinuga. Ma tahan kuulda, kuidas sosistad mu nime...Miks sa tood mulle pisarad? Ma tean, et sa ei hooli. Miks ma puhken nutma? Ma tean, et oled seal samas, miks sa küll ei kirjuta? Miks teed nii? Ma ei suuda enam nutta, ma ei taha saada enam haiget. Ma kardan, olen hirmul. Ma ei taha enam tunda valu, ma lihtsalt enam ei talu. Miks paned mu nutma? Miks ma küll hoolin?
Mul on nii kuradima palju küsimusi? Kuid sul pole vastuseid, sa lihtsalt hoiad eemale. Sa ei taha mind, sa ei taha mu tundeid, sa tahtsid vaid mängida. Need sõnad, need lendasid lihtsalt tuulde... Mul on tõesti valus, Miks sa ei võiks lihtsalt jääda?
Ma juba uskusin, et võin olla taas tugev. Uskusin, et kõik saab taas korda, ei uskunud, et mu taras murrad. Isegi kui ma ei ole enam selline nagu varem, usu mind ma olen parem.
Olen tugevam, olen valmis purustama takistused oma teelt, olen valmis lammutama. Iga päevaga läheb paremaks. Saan iga päevaga tugevamaks!
Sina olid see, kes alustas, kuid nagu alati...mina lõpetan...jään kaotajaks ja hajun. Nutan ja sügaviku vajun. Ma olen väsinud sellest! Ma ei taha enam oodata õnne! Ma ei vaja inimesi, kes tõmbavad mu taas alla. Ma saan ise väga hästi endaga hakkama! Ma võin ka üksi maailma vallutada! Saan ise hakkama!...Miks ma teen nii, miks valetan, ma ju igatsen sind...Palun tule tagasi......
Sa vajad vaid südant mida saaksid murda, kuid HOIA EEMALE!
Mis sest, et igatsen ja nutan HOIA EEMALE.

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...