.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Wednesday, October 28, 2015

Can someone kill the light? It just won't shine...

Inimesed ütlevad, et teen valesti. Tihtipeale öeldakse, et ruttan liiga kiiresti. Küsitakse, mis juhtunud on? Kunas sai minust selline? Ma ei saa aru, et teeksin teisiti, ma lihtsalt otsustasin loobuda valust ja kannatustest. Otsustasin, et võitlen enda eest. Ma ei lase lihtsalt endale enam haiget teha.
Nüüdseks mõistan, et oleksin pidanud tegema seda varem. Kuid veel ei ole ju hilja. Kui sina tahad olla minu vastu egoistlik jobu, miks ma peaks siis parem olema? Mul viskas üle, ma pole enam see kes olin eile, ma ei ole enam see kes olen täna. Kõik oleneb sinust!
Tahad sõda? Ma võin olla su aatomipomm, kuid ma oskan enda aatomipommi suunata. Kõik need lained lähevad sulle. Teised ei ole ju süüdi, et sina nii teed. Nii, et palun mõtle enne. Ma ei taha plahvatada, sest see plahvatus võib tappa ka minu. Astu mu teelt, ma olen kõik võimas.
Teie kes te tulete elama minu elu palun, tulge, kui teile tundub, et olen huvitav ja sinu elu seda pole. Mul ei ole selle vastu midagi. Midagi ju ei juhtu.
Ainult sul jääb enda elu elamata, sest sukeldud minu maailma, astud minu probleemidesse, aga usu  neid ei ole vähe. Isegi kui pead end tugevamaks, kui mina. Sa upud ära. Ole hea ujuja tahes, siin siplen vaid mina. Vaid mina tean, miks ja kuidas. Mu elu, see seisab silla äärel, vaatab alla, aga ei kukku. See on minu tasakaal. Olgu mul raske kui tahes, aga ma ei kukku. Ma olen liimitud sinna äärele, ma ei saa kukkuda, kuid võin sealt lahkuda. Olen hakkanud end silla äärel päris hästi tundma, sellest kohast on saanud vaikselt mu kodu, peidupaik. Ainult mina saan seal kõeluda, sina kukuksid.
Nüüd mõtle hoolega, kas sa ikka tahad minu ellu tungida? Mõtle enne, kui plaanid mind haavata.
Olen kui koletis raamatust "Kaunitar ja Koletis". Meie vahe seisneb selles, et mina olen väliselt printsess, aga sisemiselt, kui mind haavad muutun koletiseks. Mul lihtsalt kõrini sellest valust.
Ma ei vaja su valesid. Saan ilma nendetagi endaga ise hakkama. #HatersGonnaHate #ButILOVEthem

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...