.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Thursday, August 27, 2015

Fakk need tunded, kas te ei võiks ennem helistada?

Kuradi crush mis ta küll mõtleb endast kõige pealt veenab ja veenab lõpuks mind elusalt ära keedab
Alati ise alustab ja siis pean mina seda kõike taluma
Kirjutades talle tal sõnad kurku kinni jäävad
Üritades ise midagi aretada pomiseb ta vaid head aega, sest kui kohtusime oli tal mälukas
Mida ta küll mõtleb endast
Tuleb siia südamesse ja ajab kõik sassi. Ise ta ei mäleta et kõike alustas ja mind esimesena kallistas
Fakk need tunded kas te ei võiks ennem hellistada?
Ja siis kõik räägivad et olen meeleheitel ja kaotan oma elu viina klaasi, mina olegi ju viin ja tema mu klaas.
Arvatakse et masetsen sest olen luuser, aga ühest kuttist ülesaamine võtab aasta ja pool teist. Ema küll õpetas teda et alustatud asja tuleb viia lõpuni, kuid tema seda ei jaga ta vaid hommikul pohmakaga magab. Arvab et on lahe kuigi tegelikult on see temast päris hale. Ütles et haridus on tähtis, kuigi raske uksuda kas teda koolis üldse nähti. Ta on üks elu põletaja, ta ei põleta end vaid ka mind. Kui suudaksid olla ühe peogi kaine, ah ei sa oled luuser ja mina loll ma ei taha seda uskuda. Lootes ja mõeldes et oled imeline inimene üritan sulle kirjutada, aga kui vatuseks jääb "seen by" tahaksin sind kägistada... Anna andeks, kuigi mul ei ole kahju, sina oled see kes peaks minu ette roomama ja armastust paluma kuid vaadates sind sa ju kunagi ei kainene. Sinu elu motoks "ära maga vaid paljune" ära mind enam kallista, ära ürita flirtida, sa meeldid mulle ja ma ei taha et kaotaksid oma ilusad hambad. Jah sina luuser ma tean, et tegelikult midagu mäletada, sa proovid vaid unustada. Tean, olen sinu jaoks liiga hea. Näeme pärast aastat + pool teist, ss oled unustatud ja mu südamest kustutatud, sooviks sulle õnne, aga su õnn kestab vaid minuga.

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...