.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, December 24, 2016

Jõuludest + PILDID


Kuna mina eriti materiaalsetest asjadest lugu ei pea ja samamoodi on ka mu vanematel siis minu jõulukink mu perele oli hästi palju magusat. Osa sellest panin pakki ja kirjutasin juurde armsad silid nagu näiteks "...sest oled mulle oluline" või "...sest oled imeline" teksti lõppu panin armsa südame.
Need snicersid, twixid, Milkyway'd ja muud magusad asjad mis n.ö üle jäid riputasin öösel kuusepuu otsa. (All pool näha ka mõnel pildil)
Kuidas väärtustan mina Jõule? Mida tavaliselt Jõuludel teen? 
Ma väärtustan Jõule kui kvaliteetaega perega. Kuna ma olen hästi tegus ja eriti kodus ei ole siis ongi hea Jõuludeaeg natukene tempot maha tõmmata ja kodus olla. Lihtsalt rääkida ja kuulata. Juba see ühe laua taga istumine on midagi milleks mul tavaliselt aeg ei ole.
Eriti meeldib mulle koos emaga süüa teha ja ka kuuse ehtimine on igal aastal üks mu lemmik tegevusi. Sel aastal näeb minu jõulupuu üsna tagasihoidlik välja, kuid mulle väga väga meeldib.
Viimaselajal on hakkanud inimesed mõtlema jõuludest kui kingitustest. Materiaalsed asjad on saanud liiga tähtsaks ja seda on üsna kurb vaadata. Mulle meeldib pigem võtta Jõule kui tunnet, mis tekitab ootust ja elevust, mitte kui kingituste saamist.

Soovingi teile kõigile rahulike ning rõõmsaid pühi koos perega! <3



Rahulik hommik

Nägu pähe!













No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...