.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, May 9, 2016

See tühjus...

Tühjus
Karolina Niinelo

Sa oled nii kummaline, 
samas minu jaoks nii lummav.
Kaotan nii tihti end
leides oma mõtteist sind

Vahest on raske
jälgida oma südant
tegemata laske
Olen seda palju kordi üritand

võlts naer, võlts õnn
võlts maailm
see kõik,
on nii kuradima võlts

Tihti leian end öö pimedusest,
jalutamas mööda käänulisi teid.
Kadunud on lootus, tunded on tühjad
õnn on loojunud.

Olen vaid mina
ja see kummaline tähtede sära.
Vahest leian pimedusest lootust,
kuid tihtipeale tähendab see enese kaotust.

Olen tühjus,
kes kulgeb mööda veel tühjemat rada
olla tühi- see ei ole hea,
kuid selle vastu ei saa

from


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...