.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, September 5, 2015

Take it easy: Ära mõista mind veel hukka!

Kõik on nii segane. Mu elu käib taktis 1,2,3 2,2,3 selle all mõtlen, et üks "plaks" võib muuta kõike.
Pilt: Karolina Niinelo
Ma ei oskagi õelda kas olen õnnelik? Mu crushiga on lood nii, et kõik mu sõbrad ütlevad, et ta on idioot ja ,et saan vaid haiget. Kuid temas on midagi mis paneb mul vere keema ja südame põksuma, Isegi kui me ei räägi päevi, isegi kui ta ei tee välja, ta on ikkagi mu südames. Kõik ütlevad, et peaksin ta jätma ja edasi minema, aga just tema on see kes paneb mu tundma õnne ja  südame värisema . Rääkides temaga tahaks lennata ja rõõmust plahvatada. Ma isegi ei tea mis temas nii head on?
Kõik näevad ju temas halba. -
Kuigi jah tema alustas on mul nüüdseks tunne, et tema on ka see kes unustab, oeh i'm in love so hard. Vahest on tõesti nõme, sest 
isegi inimesed, kes teda ei tea, inimesed kes pole mind näinudki ütlevad "Hey tüdruk sa oled imeline, aga selle kuttiga saad sa haiget, palun unusta ta, on veel palju toredaid poisse" Nii halb, et kõik temast halba arvavad, kuigi jah tõsi see, et ma ei lase end sel häirida ja ma teen ikkagi mõnuga vigasid ja pettun. Ma võin teha vea, kuid kindel on see, et kui see puudutab armastust teen selle uuesti ja uuesti.
Pildil: Karolina Niinelo
Võin vist siiski väita, et olen õnnelik. Sai isegi esimeses tantsu trennis käidud (hip-hop, show)
Tegelikult oli väga viis, kuigi jah alguses oli raske, aga ma tõesti tahan tantsida ja annan endast parima! Seoses modellindusega ma ei oska midagi õelda, ootan oma e-maili, olen isegi mõtlema hakkanud kas see on tõesti see mida tahan teha?
Tunnen, et käin iga päevaga alla ja muutun, kui aus olla siis mu inteligentsus oleneb sellest kellega koos olen ja kellega suhtlen. Mõned inimesed ei kujuta mind siidriga ette, kuid jällegi teised ei tea milline olen kainena. Nii raske on ma tahan olla mina ise, kuid osad inimesed  lihtsald muudavad mind, ma ei oska õelda kas kahetsen midagi, kuid ma tean, et on palju asju mida olen valesti teinud...
Loodan, et varsti on tulemas päev mil õnn saadab mind. Ma tõetsi ei taha selles "idioodis" pettuda, ta on mulle liiga kalliks saanud.
by: Metsakutsu

Kaotan aja taju
Suren oma enda valus
mõtlen ja loodan
lootust hellitan ja ootan
armastust toodan
ja seda vastu saada loodan
igasten ja nutan
silmi pilgutan
ja pisaraid kuivatan
vajun iga tunniga südavamasse auku
pääseda loodan
kuid kõik minu vastu paska toodab
kas see ongi kõik tõsi,
et oled luuser ja hale?

(by:Karolina Niinelo)

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...