.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, September 28, 2015

"kolmas rattas"

Iga ratta all on kolmas, mis jääb üle. Ratas mis aja mööduses kaob. Rattas mis läheb oma kohta otsima. Rattas mis oli alati kohal, kui teda ei vajatud. Rattas, mis nüüdsest kaob ja pole olemas enam ka siis kui teda vajatakse. Sellel rattal viskas üle, et ta jääb alati taha plaanile. See rattas, ta ei taha olla üksi, ei taha röömust puudust tunda. Kolmanda rattana jääb, aga õnnest puudu. Nii otsustaski see väike rattas, et kaob sügaviku, sest valu tunne teda igalpool jällitas...

Ära proovi luua illusioone
Ära proovi mu mineviku muuta
Sa võid kõike suuta,
Aga isegi mina ei oska seda muuta

Olen harjunud tõusma
Hetkedel mil tahan surra
Olen harjunud naerma
Hetkedel mil ma enam ei suuda

Ma võin nutta
Ja kurta
Sügaviku hääbuda,
Kuid minevik on see mis alles jääb ju


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...