.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Friday, July 24, 2015

Venna ikka oskab

Eile õõsel trollisin umbes kella 3Aeg omegles, kui mu vend textis mulle "Ma murdsin jalaluu ära"
Ma arvasin, et ta tegi nalja ütlesin talle veel, et "camoon see ei ole naljakas"
Lõpuks tuligi välja, et tal jalaluu katki, siis ta sõitis veel oma katkise jalaluuga auotga koju.
Tuli minu tuppa ja ütles
"Ou Karolina, mu jalg on kõver w?" Ta jalg oli lihtsalt hullult sinine ja kannast oli tükk väljas. Haiglasse ka ta ju algul minna ei tahtnud, et "ah mis ma sellise tühiseasja pärast sinna ikka lähen" Lõpuks võttis mind kuulda ja sõitis katkise jalaluuga Haiglasse. Point on sellest, et meil ema ja isa samal ajal magasid kõrval toas ja ei teadnud midagi...ups.
Siis ta tuli koju kipsis jalaga, emps ja paps ärkasid ka ülesse Karl lendab tuppa "Ou ma murdsin jalaluu ära". Kõige funim oli see, et ta ei saanud pükse ka jalast ära sest kips on põlveni.
Täna pidin talle sokki jalga panema hahaha suht tont oli xD
Nagu ta ise ütles" Jou ma kukkusin redelit alla" Arvestades seda , et ta krossi sõidab on redelilt jalaluu katki kukkuda suht hale.
Aga siiski ta mu ainus ja kõige kallim venna :3


No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...