.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Wednesday, June 21, 2017

Faking Kloun #2

Sa oled kui tuulelipp, mis käib ühelt poolt teisele. Sa karjud, sa palud "Andesta". Kuid minus on vaid viha, ei grammigi andestust. Vihkan su siniseid silmi ja veel rohkem seda totakat naeratust. Sa räägid kõigile kui võimas sa oled ja kui suured on su teod. Aga tegelikult on kõik väljamõeldis ja end of story.
Üritades oma sitta minu õlule suruda, olid hoopis sina see, kes raskusest kokku kukkus. Sa lõõbid, sa ärpled. Oled tegelikult ju nõrk, miks näitled?
Sa kardad, mitte lööke, aga sõnu, mis pussitavad südamesse. Üritades mind hävitada, olid hoopis sina see kes ära hajus.  Su häälel pole kõla, su sõnad kaovad sügavikku ära.Kardad ausust, mis tuleb mu suust. Sa tead, minu sõnal on võim, on kõla. Need laused on kestvad ja see hävitab su ära.
Sa teadsid väga hästi, kes olen, kui end mu ellu suruma tulid. Teadsid väga hästi, et keegi ei istu mulle pähe. Veel vähem sina, Mister Clown.
Sa oled seest tühi, põlenud ning kokku kukkunud kloun, sul pole oma storyt. Su hing mädaneb ning on iga hetk vajumas lõplikult sisse. Sellepärast ihkad minu storyt
Otsides oma ellu komöödiat on kõik su leiutatud vaid tragöödia.
Litsid ja alko on su elumõtte loonud. Ise räägid perest ja üksildusest. Sa oled kuradima naljakas.
Armastus- fakk mees, defineeri see sõna ilma googlet kasutamata.



No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...