.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, June 11, 2017

Faking Kloun #1

See on fight, mille alustajaks oled sina. See on üks lõputu nõiaring, mis ei lõppe nii pea. Kui sa tõstsid oma sõna vastu minu sõna, olid see kes eksis.
Eemalt vaadates olid kui päike, kuid lähemale tulles ja sind puudutades. Tuli välja su sombune hing, mis täitis ning mürgitas ka minu. Sellest on möödunud aasta, kuid su mürk luusib siiani mu veenis. See, et hingame samat õhku ning jagame ühist linna on miski, mis mulle ei istu.
Sa palud, sa anud.
kuid kui keegi räägib armastusest, siis ma ei taha näha sinu nägu. Sinu nägu on see, mida tahan näha silmi sulgemas. Sind tahan näha vaid piinlemas. Tahan näha kuis kaod ja võtad kaasa kõik oma sitad teod. Sa astusid mööda oma rajalt päeval, mil valisid oma vaenlaseks minu. Mu hinges pole andestust inimestele, kes astuvad vastu mulle risti. Kuradima kahepalgelised nartsissismid!
Vali hoolega kuhu astud, sest kui sa minu ees valesti tatsud. Kõmmutan su kuklasse viimased lasud. Väitsid, et tead mind läbi ja lõhki. Kuid vaadates sind on kaheldav, kas sa üldse kunagi midagi teadsid. Su aju on taandarenenud, kas pole mitte piinlik? Kui su IQ hakkata mõõtma meetrites, siis ei tuleks millimeetritki.
Üritades mind alla suruda, olid hoopis sina see, kes kannatajaks jäi ning kiirabi vajas. Ma ei murdu, sest ma pole nagu sina. Mul on oma rada, oma visioon ja selle saan hävitada vaid mina. Olen ise enda parim sõber ja suurim vaenlane. Mind ei koti su valed, su sõnad, su lubadused. sest siin maailmas saad olla tegijaks vaid sina ise.
Üritades mind hävitada, hävitad kõik, mis sulle kallis.
See pole lõpp, see on alles algus.
Nii, et tolgus.
Paned end
valmis.

Pildiotsingu dont give a fu tulemus

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...