.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Wednesday, June 7, 2017

Egoist või mitte- minu elu, minu valik

Vaadates selja taha on seal rada, mida ma ei taha enam kunagi käia. Seal on inimesed, keda ma ei taha enam iial kohata. Seal on teod, mida ei taha korrata. Ma olen seljatanud kõik, mis mind on häirinud. Olen roninud üle trepist, mis mu jalad siiani värisema paneb. Seal on vead, valu ja lootusetus, kuid seal pole kahetsust.
See kes olen täna, olen sellepärast, kes olin. See lõpmatu valu ei pannud mu sammu seisma, see andis hoogu. Neil hetkedel, mil tahtsin peatuda..ma jooksin. See oli pikk rada, väsitav ning ma ei unusta seda eal. Kuid veel pikem rada on minna. Veel kõrgem trepimägi tahab ületamist ning veel võimsam lend tahab liuglemist.
Keegi meist ei sündinud kaotama, sündisime võitlema. Kuid igaühe enda otsus on kas võita või kaotada allaandes. Kõik räägivad mingist kuradima talendist või andest, mis sündis kaasa. See ei ole nii...Sa oled ise oma talent, sa annad ise endale ande. Saada heaks on raske ning pikk protsess, kuid selleks, et saada parimaks- sa pead võitlema. See teekond on lõputu.
Oma unistusi on kerge tühistada. Tegin seda varem tihti. Otsisin lihtsamat teed, väljapääsu. Tahtsin kõigile meeldida ja olemas olla. Seda rada käies, ma ei märganudki et olin end kaotanud. Lõpuks leidsin end tupikust teadmata, mida tahan.
Mult küsitakse tihti "Miks sa nii tõrjuv oled?"  Ma lihtsalt ei vaja oma ellu inimesi, kes minusse ei usu. Ma käin oma rada, ajan oma asja. Sina oled see, kes tahab minu ellu tulla, siis oled sina ka see, kes arvestab minu visiooniga. Ma pole inimene, kes tuleks paluma või põlvitama, et sa jääksid. Lahkumine on igaühe vabavalik, kuid lahkudes pole minu südames sinu jaoks enam kohta.
Ma ei taha enam kaduda. Sellepärast ma ei peatu, palu ega põgene. Olen täpselt nii reaalne või fake kui sa arvad. Kuid sinus arvamus on minu jaoks 0, arvesta ka sellega.

Ma olen sulle täpselt sama sitt või imeline, kui sina mulle oled.

Pildiotsingu dont give a fuck tulemus
giphy

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...