.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Sunday, July 31, 2016

Midagi, mida mõista ei saa.

Tühi, Tundetu
kurb, masendunud, 
kuid ääretult õnnelik.
Hetkel olen mittekeegi, 
kuid vahest olen ma kõik. 
Üks tunne mis mind alatihti valdab- lootusetus. 
Vahest kaovad lihtsalt tunded 
ning olen hõljuv tühjus. 
Tegelikult ma polegi keegi, 
lihtsalt midagi mida mõista ei anna. 
juhtum mida ei saa uuesti teha
ega muuta. 

Pimedus, öö
kuuvalgus, vaikus
Süda on täis hoope
Veretilgad lebavad mu ümber,
keegi ei märka.
Nad pussitavad edasi.
Keegi ei kuule-
mind ümbritseb vaid lärm,
mis minuni jõudes suubub.
Olen kesest kummalist vaikust
Alles pole tundeid, 
on vaid tühjus.

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...