.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Monday, February 6, 2017

Täna, homme ning igavesti

Su silmad meenutavad mulle valgust, mida ma polnud suutnud oma elus siiani leida. Su puudutused kasvatavad kokku mu haavad ning siluvad mu armid. Sinu naeratus toob mu hinge rahu. Ma pole olnud iial varem nii prii oma õhtustest mõtetest, kui olen nüüd.
Vahest üksi olles kimbutavad mind mu sisemised deemonid, kuid saan neist alati vabaks. Tean, et oled minuga ja toetad mind isegi siis kui ma pole parasjagu su käte vahel. Oled hävitanud kurja ning kurbuse mis alati mul õlal istus ning toonud mu ellu tagasi rõõmu, mida olen juba aastaid igatsenud.
Sa meenutad mulle kuud, sest olen seda alati imetlenud. Sind imetlen kordades rohkem. Oled pugenud mu hinge, mu südamesse. Ma ei taha kaotada iialgi seda maagilist tunnet, mida täidab mu keha olles sinuga. Iga sinu kõrval veedetud hetk annab mulle teada, et elu oli võitlemist väärt. Ma ei taha enam iialgi kaotada.
Sa oled vallutanud mu mõtted, raske on keskenduda millelegi muule. Ma olen hirmul ning kardan. Sellegipoolest tean, et koos sinuga suudan ületada ka kõige raskema teekonna. Sa oled valgus mu igas päevas. Mu naer igas hetkes ning armastus igas sekundis. Mu süda kisendab, kui sind pole lähedal. Ihkan vaid sind- täna, homme ning igavesti. 💓

Pildiotsingu i love you quotes tulemus

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...