.

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

"Depression my sidebitch, anxiety my main bitch"

Saturday, January 7, 2017

Tühjad sõnad ja hale netihero

Palju sõnad riivavad iga päev mu kõrvu, mõned neist moodustavad lihtsalt laused, mõnel neist on mõte, kuid enamasti on need sõnad tühjad, hoolimata lause pikkusest või ehitusest. Lihtsalt tähed mis moodustavad midagi tühja ning sisutut.
"Ma hoolin sinust" Jah ma kuulen mingeid sõnu, millest oled koostanud lause, kuid ma ei näe tegusid. Hoolid? Kas sa ikka tead mida see sõna tähendab?  Mõne inimese jaoks see vist ei tähendagi midagi..."Ma olen sinu jaoks alti olemas" Kell on 2öösel, ma nutan. Üritades sulle helistada kostab vaid piip-piip-piip, sa sulgesid kõne, kuid ma vajasin sind. Ma kirjutasin igal ööl kui väsinud ma olen võitlemast, kui väga ma tahaksin minna...jätta hüvasti. Kirjutades neid pikki tekste ma valasin sinna kõik oma tunded, oma pisarad, kuid ainuke vastus mis ma sain oli "mhh". Kõigest heast mis kunagi sinu vastu tundsin on saanud võitmatu viha, tahe sind lüüa ja teha sulle vaimselt haiget. Võib-olla ma tõesti olen psühhopaat, kuid see lõputu lootuse andmine põhjuseta võttis ära mult ka viimase kaasatundmisvõime sinu suhtes. Ma ei jookse iial tagasi kuskile kus mu süda läbi pussitati ning hiljem lihtsalt minema tõugati.
Sina ära muretse ma olen tugevam kui kunagi varem olen olnud. Ma olen õnnelik, täis naeru ja põnevust. Olen valmis seiklema, avama oma südame inimestele kes seda tõeliselt väärivad. Inimestele, kes julgevad näost näkku asju rääkida, mitte luua sõnadega läbi interneti illusioone- see on hale. NetiHero'd on minu jaoks out.
Oma sõprade jaoks olen ingel, aga vaenlaste jaoks angel with a shotgun. Ma hoolin vähestest, kuid ma saan käsi südamel vanduda, et ma olen valmis nii elama kui ka surema nende nimel.

Head aega negatiivsus ja kahepalgelised!


Pildiotsingu two faced people tulemus

No comments:

Post a Comment

Viimane postitus: Panen blogi kinni? Miks?

Olen mitmeid aastaid jooksnud ringi mööda pimedat koridori. Nii kuradima raske ja väsitav. Vahest tahtsin minna ja mitte iial naasta. Korduv...